Friday, July 25, 2014

ჩატარებული გაკვეთილის მოკლე აღწერა


                                                   თავი  -IX  კოორდინაცია  და რეგულაცია.

2014 წლის 30 აპრილს  ჩავატარე  სამოდელო   გაკვეთილი  X კლასში
გაკვეთილის თემა:   ნერვულ  სისტემაზე  მოქმედი  ნივთიერებები
სტიმულატორები,დეპრესანტები,ნარკოტიკები,ჰალუცინოგენები.

გაკვეთილის  მიზანი გაკვეთილი  ემსახურება  საზოგადოებისათვის   აქტუალური  პრობლემების გააზრება-გაცნობიერებას მოსწავლეები უკეთ გაერკვევიან პათოლოგიური  დამოკიდებულების  არსში,გააცნობიერებენ რას  ნიშნავს იყო  დამოკიდებული, რეალისტურად    შეაფასებენ    ზოგიერთი მედიკამენტის დამაზიანებელ  ეფექტს  ნერვულ  სისტემაზე,არგუმენტირებულად  დაასაბუთებენ   საკუთარ პოზიციებს  და თითოეული  ჯგუფი  გააკეთებს  თავისი  ნამუშევრის  პრეზენტაციას.შეძლებენ  საკუთარი პოზიციის  დასაბუთებსა   გაივარჯიშებენ  კოლაბორაციული/თამშრომლობის უნარებს.

საბაზისო  ცოდნა:ნერვული  სისტემის  აგებულება  და მისი მაკოორდინირებელი მოქმედების უნარი,ტვინის  სხვადასხვა   უბნის  დანიშნულება  და ცენტრალური  სისტემის  ინტეგრალური   ფუნქცია.
 გაკვეთილი  შედგებოდა ჩვეულებრივად  3 ეტაპისაგან,გამოწვევის ფაზის შემდეგ  საკუთარი პოზიციების  არგუმენტირებული დასაბუთებისა და  მსჯელობის უნარების გავარჯიშების მიზნით  კლასი  დავყავი  4 ჯგუფად:
I-ჯგუფი--დედების გაერთიანება,რომელთა  შვილები  ეტანებიან  ნარკოტიკს;
II-ჯგუფი--ახალგაზრდული  ორგანიზაციების  გაერთიანება;
III--ბიზნესმენების  გაერთიანება;
IV-- რელიგიური  გაერთიანება;
                   ჯგუფებმა დიდი ინტერესით  იმუშავეს;





















                                                                                           
                                           

2 comments:

  1. ტრენინგი იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.

    ReplyDelete
  2. მაია საინტერესო პროექტია, წარმატებები ჩემო კარგო

    ReplyDelete